Word jij onze nieuwe secretaresse?

Ben jij de spin in het web die onze directie en het bestuur komt ondersteunen? En wil je werken bij een organisatie die er maatschappelijk toe doet? Dan hebben wij deze leuke baan voor jou!

We zoeken per direct een

Secretaresse

voor de directie en het bestuur van de vereniging

voor 32 uur per week

Wat ga je doen?

Je ondersteunt de intern en extern directeur en houd je veel bezig met het complexe agendabeheer. Ook handel je telefoon, mail en post af. Je bereidt diverse vergaderingen en overleggen voor door het ordenen, selecteren, bewerken en verwerken van onder meer besluiten en (beleids-) notities. Dit doe je eventueel in samenwerking met anderen binnen en buiten onze vereniging. Natuurlijk ben je betrokken bij de uitvoering ervan. Zo onderneem je de acties die nodig zijn om de voortgang van de gemaakte afspraken te bewerkstelligen.

Je ontvangt bezoek en bent het eerste aanspreekpunt van de directie voor in- en externe relaties. Je bent de rechterhand voor de persoonlijke ondersteuning van de directie. Ook bied jij ondersteuning bij de totstandkoming van het jaarplan en jaarverslag.

Daarnaast voer jij het bestuurssecretariaat van de vereniging. Voor het bestuur regel jij allerlei zaken. Je houdt de zittingstermijnen bij en je verzorgt de inschrijvingen bij de KvK. Je plant de bestuursvergaderingen, bereidt de vergaderingen voor, notuleert (soms buiten de reguliere werktijden), maakt verslagen en/of samenvattingen en bewaakt de opvolging van de afgesproken acties. Je bent belangrijk bij het organiseren van de algemene ledenvergaderingen en de bijeenkomsten van de twee klankbordgroepen.

Je ondersteunt – regelt – doet, dus vragen we van jou:

  • Een gedegen secretariële opleiding;
  • Ruime ervaring als secretaresse/managementondersteuner;
  • Dat je goed bent in plannen en regelen;
  • Uitstekende mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse taal;
  • Een HBO werk- en denkniveau.

Je houding is proactief en je voelt aan wat er in de organisatie speelt. Je bent een kritische sparring partner van de directie en van het bestuur. Je raakt niet van de kook als gevolg van tijdsdruk of veel verstoringen van het werk. De gangbare officepakketten kennen geen geheimen voor je. Je vindt nauwkeurigheid, integriteit en een klantgerichte instelling vanzelfsprekend.

Over ons

Wij zetten ons in voor mensen met een langdurige zorgvraag die zelf regie willen houden over hun zorg en ondersteuning. Dit doen zij met het persoonsgebonden budget (pgb). We informeren, adviseren en bieden scholing aan deze budgethouders en alle anderen die met het pgb te maken hebben. Als belangenbehartiger werken we hard aan goede pgb-regelingen, een eenvoudige administratie en een zorgvuldig gebruik van het pgb. Dit doen we al sinds 1995.met ongeveer 38 betaalde medewerkers en veel vrijwilligers.

Dit mag je van ons verwachten

Als je bij ons komt werken, werk je in een inspirerende organisatie die er maatschappelijk toe doet! Je krijgt de vrijheid om vanuit jouw deskundigheid de functie in te vullen. Er is ruimte voor eigen initiatief en eigen verantwoordelijkheid. We beginnen met een dienstverband voor een jaar en besluiten aan het eind daarvan of, en zo ja hoe, dat een vervolg kan krijgen. Werktijden zijn in principe van 8:30 – 17:00 uur. Soms werk je ’s avonds als het bestuur vergadert. Als je wat langer doorgaat, compenseer je die tijd op een ander moment. We werken hybride. Werktijden en -plek (thuis of ons kantoor in Utrecht) stem je af met je leidinggevende en met je collega’s.

Bij ons geldt de cao Sociaal Werk Nederland. Daarbij hoort het Pensioenfonds Zorg en Welzijn. Het salaris in schaal 8 bedraagt max. € 4.795,48 per maand bij een fulltime dienstverband van 36 uur. Dit bedrag is incl. het Individueel Keuze Budget (IKB) ter hoogte van 18,7% van het salaris. Het IKB omvat ondermeer vakantiegeld, eindejaarsuitkering en de waarde van bovenwettelijk vakantieverlof. Het is een vrij besteedbaar budget, waarmee je flexibel keuzes maakt over verschillende arbeidsvoorwaarden. Inschaling is afhankelijk van relevante opleiding en werkervaring.

Wij vinden het belangrijk dat er een goede balans is tussen werk en privé en dat je gezond en duurzaam inzetbaar blijft. Daarvoor heb je een Loopbaanbudget (LBB), dat is opgebouwd uit een financiële reservering en de waarde van het vitaliteitsverlof.

Wil je meer weten?

Kijk op onze site www.pgb.nl, op YouTube en/of neem contact op met Maria van Bommel, bereikbaar op nummer 06 29159853.

Enthousiast om deze uitdaging aan te gaan? Reageer! Wij maken graag kennis met jou!

We vinden het belangrijk dat iedereen een kans krijgt om in onze samenleving optimaal te leven. Ook werken hoort daarbij. Daarom nodigen wij juist ook mensen met een beperking uit om te solliciteren.

Stuur je reactie naar [email protected] onder vermelding van ‘secretaresse’. Dat kan tot uiterlijk 19 februari 2023. Wacht niet met reageren. De reactietermijn kan eerder gesloten worden als wij een geschikte kandidaat vinden.

Het opvragen van referenties en (online) screening, bijv. via sociale netwerken, kunnen deel uitmaken van het sollicitatieproces.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij niet op prijs.