Word jij onze nieuwe medewerker Bedrijfsbureau?

Ben jij op zoek naar een administratieve functie waarin je contact hebt met mensen? Bij een organisatie die er maatschappelijk toe doet? Dan hebben wij deze leuke baan voor jou!

We zijn we per direct op zoek naar een

Medewerker Bedrijfsbureau

voor 28 uur per week

Ons bedrijfsbureau is verantwoordelijk voor de dienstverlening aan onze leden. Denk bijvoorbeeld aan de ledenadministratie en de administratie van cursussen en ledenbijeenkomsten. Je krijgt 2 collega’s en jullie kunnen elkaars algemene taken van elkaar overnemen. Je hebt veel contact met de verschillende teams in onze organisatie.

Wat ga je doen?

We zijn op zoek naar een medewerker die allerlei administratief werk kan doen. De nadruk zal daarbij liggen op de contacten met de leden. Jij bent hun eerste aanspreekpunt. Je verwerkt aanmeldingen, opzeggingen en mutaties van lidmaatschappen. Je zorgt ervoor dat leden kunnen inloggen op het besloten deel van onze website. Je helpt de leden met hun vragen over het lidmaatschap en het inloggen.

We geven informatie over het pgb. Dit doen wij op verschillende manieren. Met onze website, nieuwsbrieven en ons ledenmagazine EigenWijs, maar we geven ook cursussen en bijeenkomsten. Deze zijn online en in ons cursuslokaal. Jij verwerkt de aanmeldingen en verstuurt informatie naar de deelnemers.  Als er een cursus bij ons op kantoor is, zorg je voor de cursusruimte en koffie en thee. Daarbij heb je contact met onze cursusleiders.

Veel facturen worden betaald met een automatische incasso. Op aangeven van de financiële administratie heb je contact met leden en klanten als er problemen zijn met deze incasso’s.  

En er zijn altijd algemene taken zoals de telefoon-, post- en mailverwerking. Samen met jouw collega’s houd jij onze pantry netjes.

We vragen van jou:

  • ervaring in een administratieve functie op MBO-werk en denkniveau;
  • kunnen omgaan met verschillende automatiseringspakketten, en kunnen schakelen tussen de verschillende pakketten;
  • een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk, omdat je veel contact hebt met onze leden;
  • een dienstverlenende en klantgerichte instelling.

Verder is het voor jou vanzelfsprekend kwaliteit te leveren. En het werken met vertrouwelijke (persoons-)gegevens vraagt van jou integriteit. 

Over ons

Wij zetten ons in voor mensen met een langdurige zorgvraag die zelf regie willen houden over hun zorg en ondersteuning. Dit doen zij met het persoonsgebonden budget (pgb). We informeren, adviseren en bieden scholing aan deze budgethouders en alle anderen die met het pgb te maken hebben. Als belangenbehartiger werken we hard aan goede pgb-regelingen, een eenvoudige administratie en een zorgvuldig gebruik van het pgb. Dit doen we al sinds 1995. We doen dit vanuit ons kantoor in Utrecht met ongeveer 38 betaalde medewerkers en veel vrijwilligers. Wil je meer over ons weten? Kijk dan op deze website.

Dit mag je van ons verwachten

Als je bij ons komt werken, werk je in een inspirerende organisatie die er maatschappelijk toe doet! Er is ruimte voor eigen initiatief en eigen verantwoordelijkheid. Je krijgt een contract voor een jaar. Aan het eind van het jaar bekijken we of en hoe dat een vervolg kan krijgen. De 28 uur zijn verdeeld over de dagen maandag t/m donderdag. Werktijden zijn normaal gesproken van 8.30 – 17.00 uur op ons kantoor in Utrecht, maar kunnen, als het werk dit toelaat, ook deels vanuit huis plaatsvinden. Dit stemmen we onderling met elkaar af.

Bij ons geldt de cao Sociaal Werk Nederland. Daarbij hoort het Pensioenfonds Zorg en Welzijn.

Je krijgt een Individueel Keuze Budget (IKB) met daarin vakantiegeld, eindejaarsuitkering en de waarde van bovenwettelijk vakantieverlof. Het is een vrij besteedbaar budget, waarmee je flexibel keuzes maakt over verschillende arbeidsvoorwaarden.

We vinden het belangrijk dat er een goede balans is tussen werk en privé en dat je gezond en duurzaam inzetbaar blijft. Daarvoor heb je een Loopbaanbudget (LBB), dat is opgebouwd uit een financiële reservering en vitaliteitsverlof. De functie is ingeschaald in salarisgroep 5 (max. € 3.069,–). Inschaling is afhankelijk van relevante opleiding en werkervaring.

We vinden het belangrijk dat iedereen een kans krijgt om in onze samenleving optimaal te leven. Ook werken hoort daarbij. Daarom nodigen wij juist ook mensen met een beperking uit om te solliciteren.

Wil je meer weten?

Neem contact op met Maria van Bommel, manager Algemene Zaken. Zij is bereikbaar op telefoonnummer 06 29159853of via [email protected].

Enthousiast om deze uitdaging aan te gaan? Reageer! Wij maken graag kennis met jou!

Stuur jouw sollicitatie met motivatie en CV naar Monique van Warmerdam, [email protected] onder vermelding van ‘Medewerker BB’. Dat kan tot uiterlijk 4 december 2022. De eerste gespreksronde vindt kort daarna plaats. Deze vacature wordt zowel intern als extern uitgezet.

Het opvragen van referenties en (online) screening, bijv. via sociale netwerken, kunnen deel uitmaken van het sollicitatieproces.

Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij niet op prijs.