Bij Per Saldo, 24 – 32 uur
Salarisschaal 7 , max. € 4.523,- (CAO Sociaal Werk)
Ben jij op zoek naar een administratieve functie waarin je contact hebt met mensen? Bij een organisatie die er maatschappelijk toe doet? Dan hebben wij deze leuke baan voor jou!
Je komt te werken bij het bedrijfsbureau van Per Saldo. Het bedrijfsbureau is de ondersteunende dienst. Hieronder vallen (leden)administratie, financiën, hr, ict en communicatie. Hier worden algemeen ondersteunende taken ten behoeve van de gehele organisatie uitgevoerd. Je gaat onze administrateur ondersteunen bij de financieel administratieve werkzaamheden. Je komt in een team met 4 directe collega’s. Onderling kunnen jullie veel van elkaar overnemen. Je hebt nauw contact met de andere teams in onze organisatie.
Wat ga je doen?
Diverse werkzaamheden op het gebied van de financiële administratie. De nadruk zal daarbij liggen het coderen en verwerken van inkoop- en verkoopfacturen in Exact en het beheren van bijbehorende relaties. In Exact houd je ook het grootboek bij. Hiernaast boek je de bankafschriften. Je maakt incassobatches en crediteurbetalingen en zet deze klaar in de bankomgeving. Verder verstuur je betalingsherinneringen. Je verwerkt storneringen in Exact en PerfectView (CRM) en bent naar aanleiding daarvan de back-up voor de te ondernemen acties. Soms kom je betalingsregelingen overeen. En er zijn altijd algemene taken binnen het team én de gehele organisatie waarop jij wordt ingezet.
We vragen van jou
- kennis en enige werkervaring in een administratieve functie op MBO-niveau;
- bekendheid met de financiële administratie (boekhouding). Wij werken met Exact; als je al met dit pakket hebt gewerkt, is dat een pré;
- kunnen omgaan met verschillende automatiseringspakketten en kunnen schakelen tussen de verschillende pakketten;
- kennis van administratieve procedures en processen
- vermogen om te analyseren en te signaleren, kostenbewustzijn;
- een goede beheersing van de Nederlandse taal, zowel mondeling als schriftelijk, omdat je veel contact hebt met onze leden;
- een dienstverlenende en klantgerichte instelling;
- het werken met vertrouwelijke (persoons-)gegevens vraagt om integriteit.
Over Per Saldo
Per Saldo is een vereniging van mensen met een persoonsgebonden budget. We zetten ons in voor mensen met een langdurige zorgvraag die met een pgb eigen regie hebben over hun zorg en ondersteuning. We informeren, adviseren en bieden scholing aan deze budgethouders en alle anderen die met het pgb te maken hebben. Als belangenbehartiger werken we hard aan goede pgb-regelingen, een eenvoudige administratie en een zorgvuldig gebruik van het pgb. Dit doen we al sinds 1995. We doen dit vanuit ons kantoor in Utrecht met ongeveer 38 betaalde medewerkers en vrijwilligers. Wil je meer over ons weten? Kijk dan op onze website www.pgb.nl.
Wat bieden wij?
Als je bij ons komt werken, werk je in een inspirerende organisatie die er maatschappelijk toe doet! Er is ruimte voor eigen initiatief en eigen verantwoordelijkheid. Je krijgt een contract voor een jaar. Aan het eind van het jaar bekijken we of en hoe dat een vervolg kan krijgen.
De functie is ingeschaald in salarisgroep 7 van de cao Sociaal Werk Nederland (maximum € 4.523,- bij een fulltime dienstverband van 36 uur). Inschaling is afhankelijk van relevante opleiding en relevante werkervaring. Daarbij komt nog een Individueel KeuzeBudget van 18,7% van het salaris. Hiervan kan je bijvoorbeeld extra dagen kopen of een fiets. Of je laat het uitbetalen. Pensioen bouw je op bij het Pensioenfonds Zorg en Welzijn.
Wij vinden het belangrijk dat er een goede balans is tussen werk en privé en dat je gezond en duurzaam inzetbaar blijft. Daarvoor heb je een Loopbaanbudget (LBB), dat is opgebouwd uit een financiële reservering en vitaliteitsverlof.
Je werkt minimaal 3 dagen op ons kantoor in Utrecht. Dit stemmen we onderling met elkaar af, maar houd er rekening mee dat woensdag een vaste werkdag is. Werktijden en werkdagen stellen we in overleg met het team vast. Jouw inwerktraject stemmen we af op wat voor jou nodig is om de uitvoering van de functie tot een succes te maken.
Wil je meer weten?
Neem contact op met Maria van Bommel, zij is verantwoordelijk voor het verenigingsbureau. Zij is bereikbaar op telefoonnummer 06 29159853 of via [email protected] of met Monique van Warmerdam, HR-adviseur, op nummer 06-46342859. Als ze even niet bereikbaar zijn, spreek dan gerust hun voicemail in. Je wordt teruggebeld.
Enthousiast om deze uitdaging aan te gaan? Reageer! Wij maken graag kennis met jou!
We streven ernaar dat iedereen een kans krijgt om in onze samenleving optimaal te leven. Ook werken hoort daarbij. Daarom nodigen wij juist ook mensen met een beperking uit om te solliciteren. Soms zijn aanpassingen om te werken nodig. Dan kijken wij of we die samen met jou kunnen aanbrengen.
Jouw reactie mag kort en bondig zijn. Voorzie deze wel van jouw motivatie en CV. Mail die naar Monique van Warmerdam, [email protected] onder vermelding van ‘financiële administratie’. Dat kan tot uiterlijk 14 november 2024. Maar wacht vooral niet te lang, het kan zijn dat wij de selectiegesprekken al eerder beginnen.
Deze vacature wordt gelijktijdig zowel intern als extern uitgezet. Bij gelijke geschiktheid heeft de interne kandidaat voorrang boven de externe kandidaat.
Acquisitie naar aanleiding van deze advertentie stellen wij niet op prijs.