Zeker als u begint met een pgb, maar ook gaandeweg, blijven er vragen ontstaan waar u niet één-twee-drie een antwoord op weet. Of u bent er niet zeker van dat u de informatie die u krijgt over het pgb goed begrijpt en toepast.

Vragen per telefoon

Per Saldo is telefonisch te bereiken van maandag tot en met vrijdag van 10:00 – 17:00 uur.

Vragen per e-mail

U kunt ook uw vragen per e-mail stellen.

Budgetberekening

Verder kan Per Saldo leden assisteren bij het maken van een budgetberekening. Daarmee krijgt u overzicht over de besteding van uw budget, ziet u hoeveel uw toekomstige zorgverleners gedurende uw budgetperiode gaan kosten en hoeveel u te besteden hebt.

Meer service voor leden/abonnees

  • Heeft u een pgb of bent u vertegenwoordiger van iemand met een pgb? U kunt lid worden van onze vereniging. Er zijn twee soorten lidmaatschap.
  • Heeft u geen pgb, bent u een organisatie of zorgaanbieder? U heeft de mogelijkheid een abonnement af te sluiten.
  • Voor wooninitiatieven is er een speciaal abonnement.

Het Juiste Loket

Leden en niet-leden van Per Saldo kunnen bellen met het informatie- en meldpunt Het Juiste Loket. Kijk op www.informatielangdurigezorg.nl/juiste-loket voor contactinformatie en een uitgebreidere toelichting op de dienstverlening van het Juiste Loket.