Het telefoonnummer van de speciale ledenlijn vindt u hier: Ledenservice (wel inloggen)

Zeker als u begint met een pgb, maar ook gaandeweg, blijven er vragen ontstaan waar u niet één-twee-drie een antwoord op weet. Of u bent er niet zeker van dat u de informatie die u krijgt over het pgb goed begrijpt en toepast. Met al uw vragen kunt u van maandag t/m vrijdag van 10-17 uur de advieslijn van Per Saldo bellen (niet-leden: 0900 742 48 57, kosten: € 0,20 per minuut).

Vragen per e-mail

Leden kunnen hun persoonlijke vragen ook stellen per e-mail.

Voor niet-leden kunnen wij geen persoonlijke vragen per e-mail beantwoorden.

Het Juiste Loket

Zowel leden als niet-leden kunnen bellen met dit meldpunt, speciaal voor mensen die geen antwoord krijgen op hun vragen en die zich van het kastje naar de muur gestuurd voelen. Kijk voor meer informatie bij Het Juiste Loket.

Budgetberekening

Verder kan Per Saldo leden assisteren bij het maken van een budgetberekening. Daarmee krijgt u overzicht over de besteding van uw budget, ziet u hoeveel uw toekomstige zorgverleners gedurende uw budgetperiode gaan kosten en hoeveel u te besteden hebt.

Meer service voor leden/abonnees