Goed personeel is steeds lastiger te vinden. Ook voor budgethouders. En als je goede zorgverleners hebt, hoe stuur je ze aan? Bovendien kijkt het zorgkantoor of de gemeente tegenwoordig kritischer mee of je in staat bent een goede werkgever te zijn.

Wat leer je?

Je gaat ontdekken welk type werk- of opdrachtgever je bent of wilt zijn. Ben je eerder informeel, juist zakelijk of van allebei wat? Wanneer ben je een goede werk- of opdrachtgever? Wat heb jij als werk- of opdrachtgever te bieden? In deze praktische cursus werk je doelgericht aan wat voor jou belangrijk is.

De volgende onderwerpen komen aan bod:

  • Hoe vind je zorgverleners? Je maakt je eigen advertentie
  • Hoe voer je als werk- of opdrachtgever een sollicitatiegesprek?
  • Waar kun je op letten voordat je iemand aanneemt?
  • Welke afspraken zijn vooraf handig of zelfs noodzakelijk?
  • Hoe kun je een voortgangsgesprek met je zorgverlener voeren?
  • Hoe bespreek je conflicten en irritaties op een opbouwende manier?
  • Waar moet je op letten als je ervoor kiest om afscheid te nemen van een zorgverlener?

En je kunt natuurlijk je eigen vragen stellen.

Voor wie?

Deze cursus is voor budgethouders die sterker willen staan als werk- of opdrachtgever.

Wanneer en waar?

Door de maatregelen vanwege het coronavirus geven wij tot 1 september 2020 geen cursussen. Wel gaan we starten met digitale bijeenkomsten. Over de data houden we je via onze nieuwsbrief en website op de hoogte. Je kunt ook je vraag stellen via het contactformulier.

Kosten

  • Leden: € 45,00 per persoon, inclusief lunch en cursusmap.
  • Niet-leden: € 65,00 per persoon, inclusief lunch en cursusmap.

Behalve korting op cursussen hebben we voor leden veel meer voordelen. Doe je ook mee?

Algemene voorwaarden

Voor deze cursus gelden onze algemene voorwaarden.

Aanmelden